In ultimul timp, afacerile din domeniul HoReCa au suferit modificari majore si au fost nevoite sa se adapteze vremurilor actuale. Majoritatea restaurantelor si cafenelelor si-au mutat serviciile din local in zona de livrari. Astfel, se poate observa cu usurinta ca intotdeauna exista si oportunitati chiar si atunci cand antreprenorii se confrunta cu situatii mai putin placute. Cu toate ca serviciul de livrari pare relativ simplu, trebuie sa te documentezi foarte bine inainte de a incepe tot acest proces.
Iti vom prezenta mai departe cateva trucuri care te vor ajuta sa livrezi mancare la domiciliu sau la birou in cele mai bune conditii!
Acorda atentie ambalajului
Daca nu ai mai livrat mancare pana acum, trebuie sa stii ca ambalajul cantareste foarte mult in crearea unei impresii despre business-ul tau. In primul rand, mancarea trebuie sa fie ambalata astfel incat sa-si pastreze temperatura pana in momentul livrarii si sa isi mentina aspectul placut. Este exact ca si atunci cand clientul vine in restaurantul tau si mancarea ii este servita intr-o farfurie frumos aranjata. Pe langa acest aspect, recomandat ar fi sa afisezi logo-ul pe ambalaj. In felul acesta, vei da dovada de profesionalism si vei inspira incredere.
Asigura-te ca restaurantul tau este dotat cu echipamente horeca profesionale
Timpul si modul pentru prepararea delicateselor din restaurantul tau depind in mare parte de echipamentele horeca pe care le ai in dotare. Cu cat acestea sunt mai calitative, cu atat timpul dedicat pregatirii comenzilor va fi mai scurt, iar clientii mai multumiti. De asemenea, echipamentele horeca joaca un rol important si in privinta gustului mancarii. Alege sa investesti inteligent si achizitioneaza-le pe cele mai bune pentru restaurantul tau!
In magazinul nostru online gasesti tot ce ai nevoie, incepand de la masini de spalat vase si pana la cuptoare profesionale sau rotisoare.
Demonstreaza-le clientilor ca ai luat masuri de siguranta si comunica regulat
Comunicarea este cheia succesului in aproape orice domeniu de activitate. Daca ai stabilit deja canalele de comunicare specifice publicului tau tinta, atunci asigura-te ca le transmiti constant mesaje cu privire la masurile de siguranta luate. Bineinteles ca masurile nu trebuie doar comunicate, ci si aplicate. Construieste mesaje cheie si tine-ti clientii la curent cu tot ce este nou in legatura cu afacerea ta.
Ofera optiunea de a plati cu cardul
Odata cu aparitia noului coronavirus, plata cu cardul a devenit singura metoda de plata sigura. Astfel, inainte de a incepe serviciul de livrare a mancarii, asigura-te ca ai implementat plata cu cardul. In caz contrar, risti sa pierzi o multime de comenzi, deoarece oamenii nu se simt confortabili sa ia contact cu bacnotele sau monedele.
Asadar, speram ca aceste sfaturi iti vor fi de ajutor in oferirea serviciilor de livrare la domiciliu sau la birou. Iti dorim sa ai parte de cat mai multe comenzi si de multi clienti multumiti!