Produse si comenzi prin Gastro Profis, magazin online echipamente horeca
Intrebari despre produse si comenzi
Cum pot gasi rapid produsul pe care il caut?
Pentru a gasi rapid produsul dorit, puteti utiliza bara de cautare aflata in partea de sus a site-ului nostru. Introduceti numele produsului dorit, iar acesta va aparea in lista rezultatelor compatibile.
Cum procedez daca doresc sa achizitionez un produs care nu se afla in stoc?
Puteti lua legatura cu noi completand formularul de contact de pe site, iar noi va vom da toate detaliile in cel mai scurt timp posibil.
Detineti si un magazin fizic de unde pot achizitiona produsele Gastroprofis?
Da. Ne puteti vizita la depozitul nostru aflat in Targu Mures.
Care sunt modalitatile de plata acceptate?
Modalitatile de plata acceptate sunt:
- OP bancar (trebuie sa trimiteti dovada platii pe adresa noastra de e-mail)
- CARD (la sediul nostru sau la primirea comenzii)
- CASH
Pot achita produsele in rate?
Da. Se pot achizitiona produsele si in rate. Pentru mai multe detalii despre conditiile acestei modalitati de plata, folositi oricare dintre datele noastre de contact.
Care este comanda minima pe care o pot plasa?
Valoarea minima a comenzii plasate trebuie sa fie de cel putin 5000 lei + TVA.
In ce conditii pot beneficia de transport gratuit?
Orice comanda de peste 5000 lei + TVA va fi livrata gratuit.
In cat timp va fi livrata comanda?
Termenele de livrare sunt:
- in cazul produselor aflate pe stoc, termenul de livrare este de cel mult 48h
- in cazul produselor importate, termenul de livrare variaza intre 14-21 zile lucratoare. Daca produsul comandat se afla in stocul producatorului, livrarea se poate reduce la 7 zile lucratoare.
Produsele Gastroprofis pot fi livrate si international?
Da. Livram si in afara tarii. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta.
Beneficiez de reducere la comandarea mai multor produse?
Da. In cazul in care comanda depaseste valoarea de 10000 lei + TVA, Gastroprofis acorda un discount intre 2-5% din intreaga suma a comenzii.
Pot anula o comanda deja plasata?
Comenzile plasate nu se pot anula decat in cazuri exceptionale precum: comanda gresita, deteriorarea produselor pe parcursul transportului etc.
Pot modifica o comanda deja plasata?
Puteti modifica o comanda deja plasata contactandu-ne prin intermediul formularului de contact. Va rugam sa precizati ID-ul comenzii aflat in seciunea “istoric comenzi”.
Administrarea contului de client
Trebuie sa am cont pentru a plasa o comanda?
Da. Comenzile sunt plasate in baza unui cont de client. Contul poate fi creat atat inainte, cat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in cosul de cumparaturi.
Cum pot modifica datele contului meu?
Pentru a modifica datele contului dumneavoastra trebuie sa va autentificati si sa accesati optiunea “actualizare cont”.
Ce trebuie sa fac daca am uitat parola contului meu?
Daca nu va mai amintiti parola contului puteti accesa optiunea “recupereaza parola uitata”, aflata in pagina “acces cont”.